suicide and other comforts

02 februarie 2012

Dragii mei, Vreau sa va anunt sportiv ca sunt doarte dezamagita si de data asta am terminat cu metaforele si cu glumele dulci amare. E grav de frig si de iarna..mai ales in suflet.. Nu reusesc sa inteleg multe lucruri si poate ma lumineaza cineva. Punctual: 1. Nu inteleg de ce ma trezesc de 1 luna si ceva cu un gol sau cu nervi in stomac, asa cum nu inteleg nici starea de oboseala dementa din momentul in care deschid ochii (mainly pentru ca se matzaie Zum ca vrea afara). Nu inteleg de ce a devenit asta o stare fireasca si mai rau, cand incerc s-o combat, Mini Me imi spune: ce faci papusha, iar te lupti cu morile de vant? Pune mana asculta niste muzica si linisteste-te... ai de mers afara in zapada si apoi la munca si tot asa...Nu inteleg cine alege melodiile de dimineata...ca nu-s eu, clar si cum imi vine s-o iau la fuga jurand ca nu mai deschis feisbucu sau youtube-ul. Nu inteleg pentru cat timp trebuie sa mai continuie asta ca sa pot pricepe ceva!!! 2. Dragii mei, va iubesc pe fiecare asa cum e..dar la tras linie si adunat SUNTEM TOTI NISTE LASI care isi bat joc de lucrurile simple si frumoase, fug de orice e atipic si isi taie singur craca de sub picioare (avand certitudinea ca va creste foarte usor alta). Am zis ca nu folosesc metafore suspecte. Bai Jude! Uite care e treaba: ni se spun lucruri simple de mici: cum ca dimineata e bine sa mananci bine ca sa ai energie, ca trebuie sa faci gimnastica, sa mergi la scoala/job, ca trebuie sa fii bun cu cei din jurul tau si sa-i iubesti. Pe masura ce imbatranesti nu mai faci nimic din toate astea, pentru ca ai uitata ca ASA E BINE! Mama si tata nu mai sunt langa tine sa te traga de urechi ca n-ai facut toate astea si Doamne ce bine ar fi, dc ar fi... Totul a devenit mai complicat, pentru ca am evoluat..noi, tehnologia, Terra..suntem intr-o continua evolutie... Am evoluat atat de mult incat primul lucru inainte sa dormim este sa verificam ce prostii s-au mai pus pe feisbuc si, la trezire, pana la spalat tigari si alte indeletniciri ordinare, deschidem calculatoarele, iphone-urile, ca sa fim conectati la Univers. Ca saracul Univers moare fara noi conectati si inceti la minte... dar stai, ca am ajuns prin balarii... SUNTEM LASI! mai zic odata! Nu stim sa iubim.. nu stim ce-i aia.. nu stim sa depunem armele niciodata, nu stim sa spunem am gresit, nu stim sa spunem te iubesc, nici macar cand ne fuge pamantul de sub picioare..nici macar atunci cand stim ca e ultima sansa... Nu pot sa cred ca stam si plangem in colturi opuse pe aceeasi tema, plangem pe feisbuc plangem in perna, ne imbarbatam putin, ne vedem cu oameni dragi, dar degeaba, ca sufletul e deja bucatele si nu-l mai repara nimeni. 3. Dear Teamaker: in momentul in care i-ai spus: "cred ca nu te mai iubesc" ar fi trebuit sa tragi linie, dar ti-a fost teama.. nu-mi spune de veleitati extrasenzoriale, ca n-are a face... Te minti si o minti, nu stii de ce, dar povestea merge mai departe.. pentru ca sistemul se regenereaza singurel si timpul vindeca totul.. timpul vindeca si viata for all i know.. si e Cineva care nu te-anuntza cand iti pleaca trenul.. te urca-n el.. si pa la revedereee!! Uhuuuu!! Nu va veni nicio zana sa te salveze, pentru ca, la dracu tu nu vrei sa fii salvat! Tu stii totul si ai raspunsuri la aproape totul.... si esti unic: CA TOTI CEILALTI! Cum sa te lasi purtat de senzatii si sentimente simple..pfua.. e prea usor.. sa ne dam cu tesla-n OO. Succes! 4. Draga Nebun Alb, ce faci tu e bine..dar e bine numai pentru Ea. Pentru tine, momentan e tulbure si ai alte aspecte de rezolvat... si plansul pe feisbuc nu e o solutie.. si linistea trebuie acceptata, adorata si inghitita ca sa poata da roade. Si nu trebuie sa fugi nicaieri si nu trebuie sa te inchizi.. E destula lume care vrea sa fie acolo si gata! Chiar daca nu e Ea acum , nu inseamna k citesti in globul de cristal, nu inseamna ca nu poate fi. 5. Dearest, cand ai de iertat ierti all the way, cu zambetul pe buze.. Toate celelalte neajunsuri dispar odata cu asta.. Functioneaza doar daca esti sincer! Nu-mi cer scuze, doar afirm! End of story!

2 comentarii:

Cris spunea...

frumos spus ... un pic cam dur dar nu e ceva iesit din comun cand vine de la tine ... dur, frumos si adevarat ... dar adevarul e mult mai amplu si mai complex ... ;)

Raluca Maria Petrica spunea...

pazeeea... s-a pus Motanu pe administrat dusuri scotiene. goood! :) am o mie de cuvinte sa iti spun, dar mi-e creierul prea amortit sa le proceseze pana in vf degetelor. esenta e k you're right! again! ooof. si, bineinteles, nu in totalitate! cum m-ai obisnuit, de altfel (sau de knd eram mici).