JUR!

25 ianuarie 2012

Am jurat ca nu mai scriu nimic, ca n-am ce!am jurat ca problemele mele raman ale mele fara sa stie toata lumea de ele. Am jurat ca data viitoare nu va mai fi atat de complicat si ca toat munca de pana acum n-a fost in zadar.. sufletul zdrelit o sa se faca bine, sau macar o sa-si dea cu un roz pal peste zgarieturi. Am jurat ca o sa invat sa traiesc cu Motanul si-o sa incetez sa ma mai lupt cu el (nu cu ea)! Am jurat ca de fiecare data cand imi vine sa tip o sa cant si de fiecare data cand imi vine sa plang de nervi o sa plang si atat. Am jurat ca nu mai las pe nimeni sa treaca si ca voi da oamenilor ce vor sa ia de la mine… am jurat ca voi fi eu numai cu cine merita… am jurat ca nu mai incurc dragostea cu mancarea si ca nu mai cred in printi pe cai albi.. am jurat ca nu ma mai gandesc la casatorie si copii si case pline cu oameni multi si dragi.. muzica buna, mancare buna, iubire si imbratisari.. am jurat ca scortisoara si migdalele nu se iau ca atare.. in cel mai rau caz se pun in vin si bafta.. am jurat ca drumul meu duce departe.. si e solitar.. si nu are nevoie de zgomot de fond… as fi putut jura ca nu trebuie sa scriu asta ca sa ma conving ca e asa.. dar ce sa vezi: scriu asta si tot nu imi vine sa jur! Dar jur ca vreau sa fug de zgarieturi pana nu e prea tarziu! Si jur ca nu mai vreau sa iau nimic in serios.. nici macar juratul.. ca viata se termina brusc..cum vrea ea si nu te intreaba nimeni: Gogule, dar tu mai ai treaba pe-aici? Se termina si gata si e liniste si nu mai trebuie sa iei nimic ins erios.. si dispar si zgarieturile.. si sertarele si tot! Jur ca mai e ceva!

0 comentarii: