Draga doamna,

13 februarie 2012

Draga noastra mult iubita si mult asteptata primavara, Te rog din sufletul meu mic iarta-ma pentru urmatoarele: Iarta-ma ca fac cupcakes in fiecare weekend si ca imbolnavesc ochii, sufletele si stomacelele unora si altora. Iti promit solemn ca daca vii mai repede voi face numai salate din alea bune, fara colesterol si foarte frumos colorate! Iarta-ma ca nu mai merg in parc cu Zum... mi-ar placea foarte tare, dar stii, e greu sa ajung de acasa, prin mormanele de zapada care troneaza in fata Casei Poporului! Promit ca voi relua plimbarile de dimineata imediat ce temperatura trece de 0 si nu mai cade nimic de sus.. doar soare Iarta-ma ca nu muncesc cu drag si spor... Promit ca voi fi mai simpatica cu colegii mei care fumeaza si imediat ce vremea va permite ii voi incuraja la pauze mai lungi si dese.. Iarta-ma ca vreau doar sa stau in pat si nimic altceva..promit ca voi incepe sa fiu mai activa..sala.. plimbari..visat constant si cu simtul raspunderii.. iubit la fel... ras mult si eficient!!! Doamna scumpa spune-mi, te rog, ce vrei sa fac ca sa apari, ca asa nu se mai poate!!

1 comentarii:

Raluca Maria Petrica spunea...

alerg prin planse si desene,
cu muguri mici ascunsi la piept.
adun troiene moi sub gene,
nici eu nu stiu ce mai astept.

vreau sa adun culori de mai,
sa scutur albul de pe case.
pe drum se-ntrec aiurea cai
si-adun doar vorbele ramase.

vreau flori in ochi si, peste frunte,
cununi de raze si fiori.
tu imi trimiti vederi de munte
si-n suflet gheata, fara flori.