..PT MONICA

06 martie 2009

So.. Numaru unu e pentru Monica! Draga mea, asa cum ti-am scris si pe mess trecem printr-o faza in care tu t uiti in ochii mei si nu intelegi nimic si m-ai bate.. okei.. perfect..ia cu scrisu neamule! Vba catecului "this shitty world sometimes produces a rose".. Metaforic vorbind mai exista si oameni misto pe luema asta, chiar daca pare confectionata din lucuri cu tenta maronie... O sa zici si tu ca trandafirii au tepi... si io sa zic: stii? trandafirii sunt frumosi.. la fel ca si oamenii au defecte... Incerc metafora cu florile ca vad ca pe alea le intelegi... Nah si acuma daca vine cienva cu narcise galbene la tine, in timp ce tu iti doreai albe, fara suparare.. e treaba ta daca nu iti palce.. ca deh... pana apar alea albe si surogatele sunt bune.. ti-am mai zis eu.. asta cu perfectiunea si desavarsirea.. e subiectiva.. e perfect ce-ti doresti tu sa fie perfect.. E PERFECT CA E PERFECT PENTRU TINE! Just BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR! PUPS, IO:d

1 comentarii:

Monyk spunea...

Eu chiar cred ca exista oameni misto in lumea asta, de asta am prieteni :D
Ca is eu nebuna si te bat (la propriu se pare) nu inseamna ca nu mai cred in narcise albe. Si ca nu imi plac si surogatele pana una alta.
Tre sa invat sa ma uit in ochii tai si sa inteleg.