Leapsa se intoarce!

17 februarie 2009

Am primit din nou Leapsa de la Monica Mea Si zice asa: SUNT: Un pui de om cu fatza de spiridus si minte de drac. AS VREA: Sa-mi gasesc un loc al meu, sa-l colorez si luminez asa cum vreau! PASTREZ: toate stertarele fiecarui om care a trecut minim odata prin viatza mea. unele sunt mai pline, altele mai goale, dar sunt acolo in birou. MI-AS FI DORIT sa fug cand era de fugit. NU IMI PLACE sa raman in urma timpului de pe planeta mea. A MEA, nu Pamant. MA TEM ca intr-o zi o sa trebuiasca sa renuntz la unii oameni dragi. AUD numai ce vreau sa aud si ce-mi place. IMI PARE RAU ca nu am mereu timp sa le spun oamenilro ca ii iubesc. IMI PLACE sa cred ca toti oamenii sunt buni in esenta. NU SUNT tot ce crede lumea ce crede lumea ca sunt! Thank God! DANSEZ ca o gasca de lemn.:)) NICIODATA este un cuvant pe care nu-l mai cred. RAR mi se intampla sa fiu total indiferenta. PLANG de fiecare data cand simt nevoia si vai ce bine e!! NU SUNT INTOTDEAUNA cea mai atenta persoana. NU IMI PLACE DE MINE cand incep sa depind de cineva. SUNT CONFUZA cand iau anumite decizii. Poate pentru ca nu stau sa ma gandesc foarte mult. AM NEVOIE de soare si mare si caldura si nisip si picioare bronzate si innot. AR TREBUI sa pun mana sa fac mai multe tutoriale de AE. Pasez Leapsa Mariei in speranta ca d data asta va avea timp sa scrie.::

0 comentarii: