Bun venit Cezar!

26 martie 2009

Buna dimineata! E soare astazi! Ati vazut? Semn de bucurie... Deschidem ochii si vedem cer senin.. ma rog... asa ni se zice..ca e cer senin...noi ne prindem mai tarziu... ne grabim spre munca ne grabim sa ne grabim... ma rog..va grabiti.. eu nu ma grabesc... eu ma bucur si atat. Azi ma bucur in mod special. Printre noi a aparut un pui de om... Mic (cum sunt toti copiii cand se nasc) dar ochios si carn... Seamana cu Mami si Tati, nu doar cu unul sau cu altul..cu amandoi! Imi pastrez statutul de Ursitoare rea si ii urez si eu asa: - Sa fie bland la gand si iute la cuvant - Sa asculte numai cand trebuie - Sa se lupte pentru ce stie mai bine si sa iubeasca la fel - Sa stie ca parintii sunt mereu de partea lui, chiar daca nu pare asa mereu. - Sa aiba timp sa vada ca lumea e frumoasa - Sa nu se grabeasca sa creasca - Sa pupe cat mai multe fete frumoase si sa nu le pacaleasca - Sa stie cand sa se opreasca - Sa renunte rapid la bataliile mici si nesemnificative! O sa pun poza cu Cezar Gospodinov cand mi-o da voie ta-su.:D Daca mi-o da voie.

2 comentarii:

Gospodinul spunea...

...iti da voie ta-su

Cris spunea...

Ce mult timp a trecut ... sunt maricel acum dar tot un pui de om :) Tot ochios, frumusel si istet, seman cu tati si cu mami, nu stau locului o clipa,imi place sa ma joc, sa vorbesc, sa alerg si sa rad. Ii iubesc pe mami si tati si stiu ca sunt de partea mea, am aflat ca lumea e frumoasa si nu ma grabesc sa cresc, iar fetele le pot pupa de-acum :P Pot sa incep cu Ona daca nu se supara Bobo :*