Public awareness!

09 aprilie 2009

Gratie Monicai mele am reusit sa ma pun putin p scris.. As vrea sa fac o dezbatere dar consider ca nu are foarte mult sens.. cat despre rezultate..nu vor fi relevante. S-a isterizat rockerimea si hipiotzimea si toata pustimea si tinerimea ca s-a turnat asfalt in Vama Veche. Na-sool ce pot sa spun. Partea amuzanta este ca ne uitam si plangem pe la colturi. Io nu am niciun fel de initiativa salvatoare de Vama Veche dintr-un simplu motiv: Vama Veche n-a mai putut fi salvata de cand s-au construit zecile de pensiuni, de cand orice comerciant ambulant poate vinde orice iar notiunea de "libertate" face parte din acelasi registru cu notiunea de "dezmatz". Recunosc ca eu am ajuns sa gust Vama Veche fiind influentzata de un om (detul de dezechilibrat aparent, un viciat al varstei lui, care totusi simtea autentic libertatea). Numai ca esenta mea critica m-a facut sa condamn gunoaiele si dezolarea lasate in urma fiecarui Stufstock, oamenii care n-aveau timp sa nu se pishe pe plaja, erau prea liberi pt o buda ecologica sau mai stiu eu ce loc special amenajat, lipsa dorintei de curatenie pe toate planurile. Toata lumea venea sa "salveze Vama Veche" si numai catziva erau voluntari si chiar strangeau tonele de gunoaie de pe plaja. Cinste lor! Malitziosii o sa intrebe: dar ia zi tu pisi, tu nu te-ai pishat niciodata pe plaja? dar in apa? N-ai aruncat gunoaie aiurea? Nu te-ai imbatat sa nu mai stii de tine? EI bine nu! Imi pare rau sa va dezamagesc!!! Din principiu nu imi place sa-i scarbesc pe altii. Nu fac pipi in mare k nu-i frumos.. faceam asta cand eram mica si doar in cazuri extreme. Nu arunc gunoaie pe strazi ca deh.. exista coshuri..iar despre alcool.. recunosc ca nu-s prietena cu el de muulta vreme... The point este ca meritam astfaltul din Vama Veche, pentru ca daca nu oripilam pe nimeni cu simpla murdarie poate astia ne mai lasau in pace cu betoanele si profiturile. Unde-i lume tre sa se vanda si sa se cumpere.. Tre sa fie de toate pentru toti! Deci de ce sa nu amenajam? Iar profitul pentru tara asta este mai improtant decat orice petic de natura nealterat! Deci sa luam asfaltul si sa ne spalam cu el pe cap dragilor! Il meritam!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucur sincer!...astept in vama si camine pt nefamilisti, fornettiuri, auchan, capatu` lu 86 si metrou pana in 2mai. die mirceatoma!

LZ spunea...

Sa dam cu asfaltul de pamant. Sa punem mana de la mana si sa croim drumuri!