I'm in love with the world again!

02 februarie 2009

"I was a gipsy lost in the twilight zone" Saptamana asta arata bine! A inceput bine! A fost precedata de unuichend pe cinste! Dar pana am ajuns aici am trecut prin tot felul de locuri. Trebuie sa amintesc (ca n-am mai facut asta de la primul post p acest blog) cat de mult imi iubesc prieteniii!!! Ii iubesc pentru ca ei nu dispar niciodata si orice mi se intampla au rabdare sa ma asculte, sa-mi dea cate un shpitz in cur, sa ma ia in brate si sa-mi spuna ca totul va fi in regula. Sunt un om tare norocos, asta e clar, dar pe alocuri indaratnic! Asa ca pe langa multumiri va spun ca la urmatoarea furtuna i'll get my act straight si n-o sa abuzez de rabdarea si iubirea voastra!!! Si va stiti bine cine sunteti si nu trebuie sa dau nume acum!

1 comentarii:

Monyk spunea...

Ia de lucru, sa nu te plictisesti!
http://circulampecontrasens.blogspot.com/2009/02/leapsa.html