Part2

07 ianuarie 2009

Si nebunia continua.. ritmul accelerat..vitaminele alearga ca nebunele.. M-am gandit sa raman acolo.. Si daca n-as avea atat de multa lume draga aici, acolo ar fi cea mai buna optiune.. Si m-am gandit in sens de 30 de randuri concrete pe o agenda cam cum ar trebui sa arate Anul Nou cu 9 in coada... 9 nu-i la fel de bun ca 10 dar este suficient de bun. Evenimente vor fi destule, cu sau fara voia noastra, dar ar fi frumos sa reusim sa le mai si controlam pe unele din ele... It's doesn't make sense, huh? Mi-am propus sa nu ignor gandurile care-mi trec prin minte.. sa le fac sa existe cumva inainte sa fe uitate.. Chiar asa, banuiesc ca nu numai mie mi se intampla sa am o liniste in exterior si tropaieli in cap... Tropaieli care sunt cat se poate de firesti si coerente, dar in momentul in care incerc vreo metoda de expunere a lor dispar sau nu mai suna atat de bine.. Well, mi-am propus sa fac asta.. Sa dau contur "trecutului prin cap"... nu doar sa treaca si sa se faca nevazute, sa treaca cu folos. As ura un noian de lucruri anului 2009: sa se tina pe linia de plutire, sa fie la fel de bun ca cel mai bun an anterior si sa nu se compare cu cel care urmeaza. Pentru oamenii dragi as ura asa: sa ramana dragi oricui vor ei si sa nu depuna un mare efort decat daca trebuie!

0 comentarii: