Un pitic..cat de mic

07 decembrie 2008

... nu facea baie in ibric si nici nu aluneca pe sapun... ci se juca cu ziua asta.. si cu noi trei: Iulia, Bogdan si cu mine. A-nceput de dimineatza cand dupa ce am deschis ochii lipti pana atunci de somn ne-am uitat pe geam si-am vazut vremea gri cu stropi si ne-am gandit k suntem norocosi ca avem masina si ne putem deplasa cu ea.. Cum planul deplasarilor era "clar" de cu o seara inainte, eram increzatori ca stim ce facem cu vietile noastre, pana cand, spre deliciul nostru si toleranta tehnologiei Iulia ne-a propus sa mergem la Oultetul cel smecher din militari... nou deschis si plin de lucruri fancy si ieftine..cica... Si-am mers.. primul semn de joaca a fost cand Bogdan a luat-o prin pasaj pe la Lujerului si am ajuns la Crangasi, directie un pic ocolitoare fata de punctul de intalnire cu Iulia, anume Armata Poporului... Nu au fost mari probleme..decat cate un nebun prin trafic care nu statea pe banda lui.. dar deodata s-a ivit soarele cald si jucaus de primavara... Ajunsi pe langa autostrada Bucuresti Pitesti acolo unde se gaseste Outletul au inceput dezbaterile aprinse cu privire la sensul de mers si locatia concreta a locului cu pricina... M-a gandit ca la pomul laudat nu te duci cu sacul... vad ca devine un laitmotiv chestia asta.. si dupa ce ne-am contrazis si am stat muult in trafic am ajuns si la locul cu pricina.. Acolo..lume multa... ce recesiune? VRAJEALAA!!!!! Romanul se va imbraca si va manca pe orice vreme.. Am gasit o pereche frumoasa de bocancei dar nu aveau evident numarul meu... ni s-a facut foame.. si ne-am dus la vecini, la KIKA unde cica se si mananca.. numai dupa ce-am mers in semicerc vreo doua etaje ca in cetatea Chilia am observat cu stupoare coada imensa la mancare.. si am renuntaat... Conform propunerilor initiale ne-am hotarat sa mergem la Pizza Hut sa papam paste... ceea ce am si facut..numai k ne-am dorit la Mall Plaza.. insa lucruile de parcare dispareau vazand cu ochii.. si asa am ajuns in Pizza Hut de la Universitae unde am mancat fericiti..dupa toate aceste activitati indelungate si ostenitoare... Ne-am despartit de Iulia oarecum impliniti ca n-a trecut ziua fara sa mancam... si cand am ajuns in fata blocului... mi-am dat seama ca lipsea ceva: GEANTA MEA..cu tot continutul ei evident.... Upss..eroare zic.. Am dat fuga inapoi la Pizza Hut si am recuperat geanta cu zambetul pe buze.. sau "ursuletzul de plus" cum a zis ospatarul... Concluzia a fost ca piticul asta Alzie sa-i zicem (cine stie cunoaste) si-a cam batut joc d mintile noastre.. de planuri si diferite alte stari... si cred ca a ras de n-a mai putut... si in cele din urma i s-a facut mila de noi si ne-a lasat macar sa parcam in fatza blocului (la ora aceasta, duminica, doar daca te iubeste Dumnezeu foarte mult gasesit loc de parcare vis a vis de Drumetul), asa, drept multumire ca l-am amuzat copios. Problema e ca am senzatia ca el venise dupa mine.. dar fiindca eram insotita auu suferit si ceilalti... O sa-mi cer scuze! Aveti grija, se poate juca cu oricare din voi!!!

0 comentarii: